Jumaat, 21 September 2012

SAMBUTAN HARI RAYA

      Selesai sahaja Peperiksaan UPSR, Sekolah Kebangsaan Seri Pantai telah mengadakan Majlis Sambutan Hari Raya anjuran Panitia Pendidikan Islam pada 14 Sept. 2012 ( Jumaat ). 
      Pengisian Majlis dimulakan dengan bacaan Yaasin, Tazkirah dan latihan marhaban di Tapak Perhimpunan. Pada pukul 8.00 pagi murid-murid membuat persiapan di kelas masing-masing. Rombongan marhaban mula bergerak pada jam 9.00 pagi. Kelas pertama yang dikunjungi ialah kelas Pra Cemerlang/Gemilang, diikuti kelas Tahun 1,2,3, kelas Tahun 4, kelas Tahun 5 dan kelas tahun 6. Majlis berakhir pada jam 11.40 sebagaimana yang telah dirancangkan. Majlis diakhiri dengan aktiviti gotong-royong mengemas seperti sedia kala. Murid-murid balik pada pukul 12.10 tengah hari. 
Nilai yang kami perolehi dalam majlis ini ialah sifat gotong-royong dan bantu-membantu antara guru,murid, staf sokongan dan pekerja swasta. Selain kasih-sayang, hormat-menghormati antara satu sama lain dapat dilihat menerusi majlis ini. Semoga silaturrahim antara kami warga SKSP akan berterusan. Amin......
Catatan oleh : Rozana A'zah..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan